BGMm
Sıcaklar yakıyor insanı. Hergun dus alip yagliyorum kendimi.
Istahim açık deli dolu yiyorum 😁. Ara ara düzenli olmasa da decavit kullanıyorum. Balık yağı almalıyım balık yediğim yok.
Akşam yürüyüşleri çok iyi geliyor.
Misafirliğe gittiğimde sabit kalmaktan oturmaktan, sıkılıyorum yatasim geliyor.
Bir de sokakta yürürken bazı insanların karnımı incelemesi irdelemesi hic hoşuma gitmiyor. Onlara sinir oluyorum. Hadi böyle sempatik bakanlara lafim yok. Ama diğerlerine kıl oluyorum 😁
Yavrunun hastane icin gerekli olan çantasını hazırlıyorum tüm ihtiyaçlarını aldım sadece Deterjan alacağım. Yıkamak için. Araştırıyorum. Dalan roxy toz sabunu övenler var. Hacisakir toz deterjanı da. Bir de dalin sıvı deterjan. Karar vereceğim. Indirimde olsa da alsak bol bol.
Bugün doktor kontrolü var 28+6olduk. Merak ediyorum. Umarım her şey yolundadır.