Bende korkarak gitmiştim tam 28 gün önce 🥶 tüm gece heyecan ve korkudan gram uyuyamadım . Ama hiç korkulacak gibi değilmiş benim çok kolay geçti hiç anlatılan gibi değildi. Hastanede ameliyathaneye sedye ile götürülürken çok heyecan ve korku sarıyor ama ben kendimi ameliyathaneye girdikten sonra öyle bi saldım ki, herkes yapıyor bunu ben mi yapamayacağım, nasıl olsa bu çocuk bi şekilde çıkacak içeriden korkmama gerek yok diye düşündüm. Öyle bi saldım ki basıma gelecek herseye razı gibi😅😅 ne iğneyi hissettim ne ameliyatı hiç bişey hissetmedim iğne olurken hemşire eğdi beni göğsüne yaslandım hiç acımadı anestezi uzmanı, sanki çok yorgunmuşsun gibi omuzlarını düşürüp kafanı karnına eğ eğebildiğin kadar kendini rahat bırak kasma sakın demişti. İğneyi de hissetmedim ilaç verilirken bi sıcaklık geldi 20 30 sn sonra ayaklarda karıncalanma oluyor sonra bacaklar ağırlaşıyor kaldırmaya çalışınca kaldıramıyorsun çok sinir bozucu 🤣 benim eşimde doğuma girdi. ameliyathaneye ilk aldıklarında beni öyle görünce ağlamaya başladı ben onu susturucam diye uğraşırken beni kesmişler bebek çıkacakmış neredeyse, bende hemşireye soruyorum başladılar mı diye😅 bi bebek çıkarken çekiştirme oluyor onda da bişey hissetmiyorsun sallanıyorsun sadece. Sakın korkma hiç korkulacak bişey yok ne ameliyatta ne sonrasında. Benim ayaklar 1 saate kendine geldi regl ağrısı gibi ağrım oldu ağrı kesici yaptılar oda geçti . Sonda çıkartılırken hiç acımadı bi rahatlama hissettim sadece. İlk lavaboya çıkarken sonda yüzünden yanma oluyor korkma 😊ayağa kalkarken korse takıp kalktım hiç ağrı acı hissetmedim rahatça yürüdüm sonrasında da hiç yatmadım her işimi kendim yaptım güçlü kalmaya çalıştım refakatçim uyudu ben bebekle ilgilendim 😅 kendini rahat bırakıp kendine güven gerisi çok kolay geliyor 🥳