Kızlar 48 günlük bebeğim var bu arada bebeğim 32 haftalık prematüre doğdu ve ben dün korona oldugumu ogrendım doktorlar emzırebılırsın dedı ama fılyasyondan arayanlara sordugumda bulasabılırde emzırmeyle bulasmayabılırde dedıler ne yapmam gerek premature oldugu ıcınde cok tedırgınım acıkcası gecırenler yazarlarsa cok sevınırım