Bsrtyfn İlk zamanlarda yok ya yenidoğan almam 0-3 alırım diyordum ama 0-3′ler yenidoğanlara göre baya büyük birkaç yakınımda en az 4-5 hafta giyer dedi. Ki düşündüm günde kaç sefer kıyafet değişecek bir de üzerine bol olması çok cazip gelmedi bana. Yenidoğan olarak 0-1 alışverişi bitirdim. Bu 10′lu hastane çıkışları var onlardan almak bana mantıklı gelmiyor. Çünkü beğendiğimin fiyatları 200-250TL’den başlıyor. Bende ona o kadar para vereceğime 4 parça 3′lü ve 5′li hastane çıkış seti aldım daha uyguna geldi hem de çeşit oldu. Onun dışında geceleri rahat açmam olsun diye 3 tane önden çıtlı tulum aldım. Gün içerisinde de evde olacağımız için uzun kollu alttan çıtlı body ve patikli altlar aldım. Bunlar beni rahat rahat 40′ı çıkana kadar götürür. Önümüzdeki ayda 0-3 aylık alışverişini yapıp doğum öncesi kıyafet detayını bitiricem. 3 ay sonrası için de gelişimine göre alırız diye düşündüm.