İlk günden beri bebeğim için anı defteri tutmaya başladım. Cinsiyetimiz yine değişmezse kızımız olacak inşallah 🤲🥰 aklımda deli sorular daha minicik 17+5. Şimdiden acaba ne zaman nasıl vermeyelim diye düşünüyorum 🙈😅 siz günlük tutuyor musunuz? Gelin dertleşelim😊 Tatile eşimin memleketine geldik. Evimize döneceğimiz gün covit oldum. Günlüğümüzü evde bıraktım. Babamızdan gizli yazıyordum🤰🙈👻