Benimde çok sertleşme kasılma biyerde toplanıyo gün boyunca sürebiliyo bu doktoruma söyledim normal dedi bilmiyorum ne kadar normal yani 2 hafta sonra gel dedi ama bi sıkıntı yoo dedi 31 haftalığım sancı değil dedi bebeğin yeri daralıyo ondan dedi inşallah öyledir ne diyim