seraperbek47 Gebelikde 12haftadayim dün çok fazla kanamayla acile gittim kan uyuşmazlığı ignesi yaptılar bu sabah yapan varmı zarar gören yada bebegi zarar gören oldumu
cinarduru seraperbek47 benim 9 haftalıkken düşük tehlikem oldu kanamam oldu. Doktorum bebeğe zarar gelmemsi için vurunucağımı söledi bende oldum 28 haftada birhada olucam bi sıkıntı yok şükür. İlk hamileliğimde kanamam olmadı o yüzdn sadece 28 haftada oldum korkmayın
Deletedmom27272 seraperbek47 bende de kan uyuşmazlığı var hiç kanamam olmadı çok şükür 28. Haftada iğne vuruldum
cinarduru seraperbek47 amiinn canım insaAllahh hepimizde hayırla sağlıkla kucağımıza alırız insaAllah 🤲🏻