Srhkmc Merhaba, hep merak ettiğim bir şey. Hiç bu takvimlere bakıp gerçekten doğru sonuç alan oldu mu acaba 🤔 Genelde Çin takvimi %80 sonuç veriyormuş ve bu takvimle çocuk yapıldığı yazıyor? Cinsiyet bilen deneyen var mı😇😇
Oznurakts Srhkmc Benim hiç biri doğru çıkmadı. Hepsi erkekti, aşırı tatlı yiyordum. Ye tatlıyı çıkar hakkiyi diyen uydurmuş:) Oğlum olacağına o kadar alışmıştım ama kızmıs 🌺 İnanmayın 😃 Kaçıncı haftada siniz?
Srhkmc Elika0 Benimde kız. Hatta eski adetleri yüzük çevirme makas bıçak hepsi kız gözüküyor 😂 Ben çok ikna oldum ama kendimi ona da şartlamak istemiyorum bakalım 🤭
Srhkmc Oznurakts 6+1 🥰 hep kız istedim ve öyle hissediyorum yada inanıyorum diyelim. Her şey beni o kadar inandırdı ki kız olduğuna değişik bi ruh halindeydim 😂
Sedamamiasya Srhkmc kizimda tuttu simdi erkek diyo ikiside ama doktor gecendr buyuk ihtimal kiz dedi 🙈
Oznurakts Srhkmc Herkesin hamileligi farklıdır tabi ama 12.haftalarda diye hatırlıyorum çok cillenmistim, cilt rengim açılmıştı. Sizde kendinizi inceleyin diyeceğim de sağlıklı olması en önemlisi yaa Allah gönlünüze göre versin hayırlı evlat olsun inşallah 🌺 🤗
Srhkmc Oznurakts Oznurakts Amin inşallah 🙏🏽 Tabiki sağlıklı olsunda sevgisi hep aynı ❤️ Kız istiyorum erkek olsa sevmeyecek miyim canımdan çok seveceğim 😇