mihraveannesii Yatak odamda büyük beşik için yerim yok maalesef .Bebek biraz büyüdükten sonra park beşik kullanıcam ama küçükken kullanmak için bu beşik nasıl sizce kullanıp memnun kalan varmı?https://imgyukle.com/i/kVx05x
bahtnurr1 mihraveannesii gayet iyi bende de bu var çevremde de herkeste bundan var 😂 zaren 5-6 ay yatıyorlar madem park beşiğe geçeceksin işini çok rahat görür
mihraveannesii bahtnurr1 çok teşekkür ederim kararsız kaldım kullanış açısından yerimde olmadığı için ayrıca fiyat olarakta çok uygun sipariş vereyim o zaman😊