annesi_ Nurrr- benim 6. haftada duyuldu normalide o zaten ama bazılarının geç döllenme oluyo diyolar belki ondan duyamamışsındır canım sıkma canını hayırlısı neyse o olsun
Elanurgvn61 Nurrr- Ben 7+4 te duydum oda çok hafif hafiftir normal bence canım hiç üzülme kafana takma dicem ama annelik duygusu insan tabiki merak ediyor inşallah burdahaki gittiğinde duyarsim canım sağlıkla gelsin bebeisin ❤