Arkadaşlar merhaba gün itibariyle 10+3 günlük hamileyim ve göbeğim şu şekilde
https://imgyukle.com/i/kVxxkY
Son 1 haftadır böyle ilk baslarda gaz sandim ama gebeliğimin ilk haftalarında sadece gaz sıkıntısı yaşadım ebeye söyledim iç karnın yokturgebe kalmadan önce 83 kiloydum suan 75 e düştüm aşırı mide bulantısı kusma yüzünden göbek de değil yani buralarda hep görüyorum normalde 5 aylık göbüşler böyle benim neden böyle acaba varmi yasayan şişlik olabilir mi🤭🥰🤦♀️