Nurhayat55 Asli1108_ maşllhh ☺️ nasildii çok zorlandiniz mi amaliyattan sonra .. bende perşembe spinal sezeryan olacağim da🤗🙏
Dmtdmtdmt Asli1108_ hayırlı olsun gözünüz Aydın ben de haftaya salı zorunlu sezeryan günü aldım hep normal diye düşünmüştüm o yüzden şu an çok gerginim kolaylıklarınızı zorluklarını tavsiyelerini yazar mısını acaba 💕
Xxxseliiiin Asli1108_ ayyy bende 38+0 da olsun istiyorum 29 ekime geliyor çünkü perşembe günü doktorum gün verecek