Kızlar ya dün akşam saatlerinde iç çamaşırımda azcik kan gördüm direk hastaneye gittim açılmaya baktılar açılma yok dediler nst cekildim gayet normal dediler bugün de silince kahverengi lekeler geliyor az az yani bu nedir sizce başına gelen. Varmı ben kanı nişan sandım ama açılma yok dediler yani bilemedim ya kızım bekletme anneni gel 😅😅🥰💞 sagliklica gelsinler minikler.
Ağrı sancı 0