Burcu-112 Vajinal kararma genişleme ve tüylenmede artış.. çok rahatsız edici bi görüntü var var mı başına gelen 😢
Szeys Burcu-112 O kararmalar geçiyor canım hiç kafana takma. Eski haline dönüyor. Ama genişleme için bişey diyemem bilemiyorum çünkü. Benim aksine acayip daralır ilkinde de böyle olmuştu. Tüylenme de emzirme bittikten sonra eski haline dönüyo yine hormonlar düzelince
Burcu-112 Aycaaa571 hayır ya hep kendim ağda yapıyordum şimdi onu da yapamıyorum kuaföre gitmeye de utanıyorum görüntü kötü ikinci bide hamileliğim ilki normaldi sanki iyi büyüme genişleme olmuş gibi çok canım sıkkın
Szeys Aycaaa571 Ben hamilelikten önce lazer yapmıştım o yüzden kökleri tekrar canlandırmamak adına hep jilet kullandım. Hala kullanıyorum ama kararma geçmişti doğumdan sonra
Miniklimonum irem_altun74 antiseptik bir yan etki yapabilir herkese önermeyin yanma kaşınma alerjik bir reaksiyon gösterebilir her genital aynı değil limon asiti yüksek bir ürün doktor tavsiyesi önerisi dışında kullanılmaması gereken bişe
Aycaaa571 Burcu-112 ben kuaföre gittim en son ağda için çok kararma olmuştu jiletle almaktan rengi yine aynı kaldın
analaka Burcu-112 bende gecen utana sıkıla kuafore gittim hep jiletle aliyodum,canim okadar super olduki nasil kafam rahatladi 10 dakikada bitti hicde utanma gelen tum .usterilerimuz cogunlukla hamile dedi calisan kiz benide rahatlatti sende hic cekinme ve kuafore git
Szeys Aycaaa571 Hamilelkte oldu. Sonra tam lazere tekrar başlayacaktım tekrar hamile olduğumu öğrendim🙈
Mommy21 Burcu-112 normal doğum olursa doktora ebeye nasıl açacaz ya ben de öyleyim çok aşırı utanıyorum 🥺
Gamzeparlak1 Burcu-112 kararma çok oldu, kardeşlerime.sordum maalesef onlarda.da.olmus. doğumdan sonra zamanla biraz açılacak ama eski haline gelmiyor dedi. Zaten kilo aldığım için epey etlenmisti,ama kararmasıni hiç istemezdim.
Melekanne91 Burcu-112 olmaz mii balik yagi vitamin falan kullaniyorsaniz onlar yapiyor birde hormonlar tabii erkek cocukta cok tuylenme oluyor ben 36 haftalik hamileyim ogluma.agdacim diyor ki bu ne😀abla senelerdir yapar agdami diyoki hic boyle olmamisti.dogumdan sonra duzelir umidim var🤷♀️
Melekanne91 Burcu-112 vallahi tuylenme erkekte cok oluyo diye duydum nebileyim bendede mevcut sacim oyle gurlesseydi iyiydi😀demekki genel olarak cokmus kac haftaliksinz
Melekanne91 Burcu-112 ben cok oncelerden beri gttgm icin aliskinim ama seneler once ilk kez gittgmde cidden cok bunalmstm.ondan sonra rahat oluyosun.burda onemli olan agdacinin iyi olmasi hem iş acisindan hem kisi acisindan.benim agdacim annem yasinda nerdeyse birde eli cok ama cok hizlidir.anlamazsn bile bittgini.can aciyor mu tabiki hele hamileyken daha cok ama cekiyorsun bi cesit agda haricinde tam temizlik olmuyor malesef hele hamileyken zaten goremiyosun bile karnindan.gitmeyi dusunuyosaniz geciktirmeyin
Miniklimonum Burcu-112 ayyy kuzu bir duş al git temiz temiz yat uzan sohbet et kızla şöyle Güler yüzlü neşeli birine git ama somurtmasın sohbet ede ede yap arkadaşıma gidiyorum ben oda aynı hamile güle oynaya yavaşça yapıyor halden de anlıyor tertemiz ediyor sağolsun birde bitti mi diyorum anlamıyorum bile eli nasıl hafif anlatamam