Bende haram olduğunu ilk kez duyuyorum, kimsenin sütünü kimseye vermiyorsunuz zaten yeni hamilesiniz karnınızdaki bebeğiniz için süt deposu oluşmadı bile anne sütü kadar önemli bişeyi kucağınızdaki bebekten keserseniz birden onada yazık olur, yavaş yavaş kesin bence yinede mutlaka doktorunuza sorun iki bebeğide riske atmayın helal haramla 😌