Kizlar iyi günler, 29 haftalık hamileyim dünden beri başım dönüyor dengemi saglayamiyorum. Uykudayken bile hissediyorum. Sabah artık mide bulantısı kusma olunca acile gittim ultrason tansiyon tahliller… Birşey yok. Sonra polikliniğe gittim doktor şeker testini sordu karantinada olduğum için yaptırmamistim. Bugün de aç olmadığım için yaptıramadım. Şeker yüksek ya da düşükse bu baş dönmesine neden olur mu, bir de koronayi yeni atlattım hala onun etkisi mi?