Ben 34 haftayi bittirdim hala öyleyim normalde çok az uyuyan biriydim ama hamileliğimin başından beri uyuyorum insanlar uykumu alamıyorum dediğinde abartiklarini düşünüyordum hamileyken uykunun ne olduğunu anladım ama yinede çok uyumak bana göre değil