Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yıkadım bugün. Hepsi beyaz attıklarımın. Kullandığım yumuşatıcı pembe renkti. Az koymama rağmen bütün çamaşırlar pembe leke olmuş. Aşırı canım sıkıldı resmen oturup ağladım. Hemen geri attım sadece toz deterjanla 2 saatlik ayarda çalıştırdım. Bekliyorum şuan. Geçer mi sizce napıcam ben 🤦🏻♀️