Bsrakrmali Hanimlar 2 gundur tansiyonum hep 9.6 dan yukari cikmadi genelde de 8.5 te seyir ediyo ayran falan icinde bi yarim saat iyi oluyo sonra yine dusuyo bu tansiyon düşüklüğü bebege zarar veremi 🥺🥺🥺
Yagmur00 Bsrakrmali 7 aydır yasıyorum canım sıkıntı yok tuz yiyorum kendine gelıyo skıntı yok yuksek olmasın
Nymphadoraa Bsrakrmali benim yapı gereği tansiyonum hep düşüktü. Hamilelikte de aynıydı. Ama evde tansiyon aleti bulunsa iyi olur ara ara ölçersiniz
Fatmanur41 Kızlar konuyla alakasız bişey sormak istiyorum 19 haftalık hamileyim covidim 7.günüm miğde bulantım oluyo kusuyorum sürekli prilam ilacım var kullansam zararı olurmu bilgisi olan varmı