cinderella ya bende bende 😂 adamın telefonunu elime almazdım, şimdi elimden düşürmüyorum. Her telefon geldiğinde kim aradı ne dedi ,neden geç geldin, erken gittin sanki sen sabah vs vs. Adam artık bu hamilelik hormonu falan değil, sen psikopata bağladın iyice. Kendine gel dedi 🤣🤣 sanırım çok da şey yapmamak lazim