Beti2 ben 38.haftada sezeryan olucam oyüzden hesaplayınca bana göre az geldi ama doktorum normal dedi iyi dedi kilosu bişi olsa az derdi ama ben pimpirikliyim galiba biraz çünkü 7 haftam var kilo alabilir mi diye tereddüt ettim tabiki önemli olan sağlıklı olmaları