Prenseslerinannesii Doğum yapmış annelere sormak istiyorum doğumdan sonra hastaneden çıkarken ne giydiniz pijamayla mı çıktınız? Benim doğumun sezeryan olacak ne giymeliyim normal hamile taytı mı yoksa pijama mı 😬
kadifemsii Prenseslerinannesii elbise giymiştim bende sezeryan Doğum yaptım zaten hastaneden çıkıp direkt arabaya bindim. Sizde rahat birşeyler giyin ağrınız olursa diye elbise tavsiye ederim yada direkt pijama takımınızla çıkın bence
merakliblog Prenseslerinannesii güzel bi elbise giyicem canım spor ayakkabıyla, eşim ve pusetlerle hastane önünde bi fotoğrafımız olsun istiyorum hatıra kalsın diye. Elbise defactonun bi hamiş elbisesi var daha almadım ama alıcam😂
Prenseslerinannesii kadifemsii Guley_ Ekim sonu Kasım başı olacak doğum havalar soğuk olursa diye elbise olayını hiç düşünmemiştim 🧐 aklımda bulunsun
kadifemsii Prenseslerinannesii üzerine giyersin montunu yada trençkot artık ne geçerse eline önemli olan senin rahatın
Guley_ Prenseslerinannesii Canım çok şık ve güzel duran triko eşofman takımları var onlardan al ben onuda almıştım yanıma soğuk olur belki diye sıcaktı elbise giydim
Prenseslerinannesii merakliblog üşümez misin ya 😬 dikiş yerini sıcak tutmak gerekiyormuş ya öyle diyorlar