asil58 kızım bebekken değil sekiz yaşındayken babası böreklerinde protein kaçağı vardı.İki sene devamli her ay doktordaydik.Ama tedavi uygulanmadı.sadece 24 saatlik idrar biriktirip hastaneye gitmiştik.ama sizde nasıl bir tedavi uygulanacak bilemiyorum ama Rabbim şifa versin inşaallah