Bitterimmm Hanımlar transfer sürecindeyim. Adetimin 3.günü rahim kalınlaştırıcı ilaç kullanıyorum 26 Ekim muayene günü 4-5 sonra da transfer olacak. Sizin transferiniz adetten sonra kaçıncı gün oldu
Tomrishatun Bitterimmm merhaba canim bende tup bebek denemesindeyim adetin 2.gunu başlandı 8 gun hala iğne olmaya devam ediyorum doktorum cuma yada cumartesi alicaz yumurtlari dedi rahim normal görünmüş 43 yaşındayım simdilik 5 yumurta vardi 1 tanede küçük yetiştirme onuda alacak sonrasi allah kerim ne zman transfer eder kaliteli cikarmi bekleyip gorcez
karpuzayse Bitterimmm canım rabbim emeğinizi zayii etmesin inşallah embriyonuz evladınız olsun 🙏🏻💜 ben 29ocak adet başlangıcı 15şubatta transfer oldum 🥰
Mucizem_211 Bitterimmm inşallah rabbim hayırlısını nasip etsin canım benim bende adetimin 13 günü transfer oldum
Bitterimmm Tomrishatun benim 3.transferim olacak yumurta toplama işlemi yapılmıyor 9 ay önce yapıldı donmuş embriyom var
cnn34 Tomrishatun merhaba bende kasımda başlıcam yumurtaları bizim ovulasyon günlerimizde toplamıyolarmı yani adetten 14 gün sonra 🙄
Bitterimmm karpuzayse inşallah inşallah ya benim ki geç mi olacak acaba aklıma takıldı 🤦🏻♀️ 10 Ekim adet günü 26 Ekim randevu var sonrasında 4-5 gün sonrasında transfer yapacagız dedi
Kumsal0920 Bitterimmm canım hayırlısı olsun transferin embriyonun durumuna göre transfer edilir yumurta toplamadan sonra laboratuvardan arayıp bilgilendirilirsin zaten bizim yumurta toplamadan 5 gün sonra 5. Gün embriyosu transfer edildi
Bitterimmm Kumsal0920 aminnn inşallah benim 3.transferim olacak yumurta toplama işlemi yapılmıyor 9 ay önce yapıldı donmuş embriyom var
karpuzayse Bitterimmm hiç canını sıkma canım hayırlısıyla sonucu güzel olsun inşallah geç olsun güç olmasın 🙏🏻 Ben 1 Aralık’ta tedaviye başladım transferim 2,5 ay sürdü çok büyük sıkıntılar yaşadım onun için güne takılma sonucun güzel olacağına inan sadece 🥰🙏🏻
Deryaiso Bitterimmm rabbim hayırlısıyla tutunmayı ve kucağına aldırmayı nasip etsin benim adetin 13. Günü transfer yapılmıştı
Deryaiso Bitterimmm adetin ilk gününden hesaplarlar ovülasyon günü transfer yapılıyor sonrada zaten diğer regl e de 13 gün kalmış oluyor