ayselll123 Melakya 24+2 yım bende geçen hafta gittiğimde kilosu 650 Gr feldni persmbe günü tekrar gidicem aldı mı almadi.mi.bilmiyprum 🤗 ama haftasına göre bence gayet iyi 🥰
Fatmakara97 Melakya 23+4 ilken 580 gramdı 28+0 da gittim en son 1230 gram olmuştu 🥰 bence sizinki gayet güzel tobtiş bebek olabilir
Cidella Melakya ben de dün gittim kontrole 893 Gr boyu da 34 cm. 25+4 görünüyor önden gidiyor bebiş😅 sizinki de iyi bence haftasına göre maşallah ♥️♥️
Fatmakara97 cilos1987 hayır yaa gayet iyi sizinkide haftaya göre internetten de arat istersen ben sürekli bakıyorum sizinki haftasına göre ideal
cilos1987 Haftasına göre zayıf dedi bana.karin cevresi 1 hafta geriden geliyor ,dikkatli beslen dedi.
Cidella cilos1987 https://www.hizliresim.com/20n62y2 burda haftalara göre gelişimleri var bakabilirsiniz. İyi bence
cilos1987 Fatmakara97 İnternet’e baktim evet haftasıyla uyumlu neden öyle söyledi bende anlamadım. Yinede cnm sıkılmıştı. Yorumunuz için de teşekkür ederim
Fatmakara97 cilos1987 rica ederim yine de protein ağırlıklı beslen sen doktorun daha iyi beslen diye demiş olabilir 🥰
cilos1987 Melakya bilmiyorum valla oyle dedi.ki ben ilaçlarımı içiyorum,bebeğe kilo aldıracak ne varsa yiyorum, düzenli besleniyorum.bende birkaç yorumlara bakmıştım 24 haftalik olanlara geneli bu civar.yuksek olan da var ama arada uçurum yok.
cilos1987 Cidella bende buna benzer tablodan bakmıştım.buna göre normal evet.dr zayıf diyince cnm skldi. Teşekkür ederim
Cidella cilos1987 rica ederim. Doktorlar bir tuhaf kilolu olunca az ye bebek kilo almasin diyorlar, normal olunca da zayıf diyorlar :/
Cidella Melakya ben farkında olmadan hep bebeğe kilo aldıran şeyleri yiyormusum☺️☺️ her sabah yumurta yiyorum kaşarlı omlet şeklinde. Ceviz yiyorum mutlaka. Bir de tahin pekmez yiyorum. OMEGA 3 de kullanıyorum 14.haftadan beri o da bebeğe kilo aldiriyormus sanırsam. Bir de kuruyemiş yiyorum ara öğünlerde
merve100 Haftamdayım 30 cm 600 gr dedi , çok kilolu gitmesini istemiyorum kızım 2 hafta öndeydi 4 küsür kilo doğdu zor doğum oldu . Normal olsun doğunca emerek tombul olsun 🙏🏻
Cidella merve100 ben de ondan korkuyorum. Doktor da 2 haftayı geçmesin zor olur doğumun dedi. Bilmiyorum. Tatlıyı da kessem yine de kilo alıyor. Yarıyor yediklerim kaçınılmaz son galiba. Eşimle benim de boyum uzun galiba bebek de uzun ve iri olacak genetik 😳