Dmlbrhn Resckn 13. Haftada nasil ogrendiniz acaba? Pipisini gosterdi mi? Cok erken degil mi, kime gitsem ben ogrenemedim ne kiz ne erkek hicbir goremedim dedi doktorum, ben de 13. Haftada gitmiştim 🤭 bu arada hayırlı ugurlu olsun ❤❤❤
Busra2013 Resckn kız doktor kesın dedımı bendede 12 de erkek dedı 16 da %60 kız dedı 18+5 de %100 kız dedı suan 19 kızım olck😂