Nurciv ben de sen gibiydim inan geçiyor..üstelik çok kötü 3 ay yaşadım ben..çok şiddetli bulantı ve kusma oldu idrar yolu enfeksiyonu falan da çıktı..ama 4. Aya girdiğimde eski halime döndüm..ilk 3 ay önemli dikkat et sadece günlük işlerini vs tabiki yapabilirsin..bana doktorum şey dedi hep..eğer sağlıklı bir bebekse zaten ne yaparsan yap düşük yapmazsın dedi.ama sağlıksız bir bebek olacaksa dikkat edilse bile düşükler oluyor dedi.icini rahat tut moralin yüksek olsun kendini yormadan ilerle