Ya son bikaç haftadır yazıyorum yazıyorum bi anda klavyem ekrandan gidiyor ben de alttaki reklama ya da mesaj kutusuna falan basıyorum her yazdığım siliniyor haliyle nefret ettim ya az önce bile birine uzun uzun yazdım gitti hepsi ya klavyemde mi sıkıntı var yoksa herkeste böyle mi