Kızlar danışmam gereken bir konu var size geçen hafta doktora gittiğimde detaylı ultrason raporlarımı götürdüm alttan muayene etmek istedi daha sonra bebeğin plasentası Rahime çok yakın iki santim kalmış kapatmasına dedi korktum açıkçası korkma kapatırsa sıkıntı şu anlık bi sıkıntı yok dedi bebek büyüdükçe oda yukarı çıkar dedi 27 haftalık hamileyim bu haftadan sonra bebek yukarı çıkar mı ya da çıkmazsa normal doğum yapamam mı bilgisi olan arkadaşlar varsa aydınlatabilir mi ?