Rina ben de Haziran ayinda kürtaj oldum gelisememisti bebeğim aldılar adetime 5 gün kala ogrenmistim hamile olduğumu hatta daha erken suphelenmistim kasık ağrısı ağızda metalik Tat filan olmuştu kısmet değilmiş 😔 gitti şimdide bizim de ilk denememiz ben erken öğrenmek istiyorum adetim beş gün kala test yapıcam haftaya pazartesi inşallah güzel haber alırım zaman erken öğrenince gecmiyo ama bende kan pıhtılaşmasi var ilk bebeğimi kaybettince hemotoloji bölümüne gittim ve doktor hamile kalikalmaz kan sulandırıcı iğneye basliycaksin dedi hikayemiz senle az çok aynıymış rabbim inşallah ikimizede bu ay sağlıklı gebelikler nasıl eder insan bir kes hamile kalıp düşük yaptıktan sonra daha çok istiyor hayırlısı olsun hakkımızda inşallah 😍☺️🤲