Papatyamevsimi-89 Kızlar trendyol veya başka sitelerde tesettüre uygun lohusa takımı var mj?Genelde hep ön kısmı çok açık?Kapali olan arkadaşlar almışlar ise hastanede giyebileceğim pijama takımı önerir misiniz
kadifemsii Papatyamevsimi-89 lohusa takımlarını hiç sevmiyorum ya aşırı abartılı geliyor doğru düzgün bi tane bulamadım ilk doğumunda normal pijama takımı aldım aşırı rahat ettim bu seferde önü düğmeli rahat bi elbise almayı düşünüyorum
Aycaaa571 Papatyamevsimi-89 lohusa takımından ziyade pijama takımı alcam lohusa takımları çok gereksiz pahalı ve çok ince geldi
Pambix Papatyamevsimi-89 Valla ben hem büyük beden hemde kapalı biri olarak lohusa seti bulamadım iki gebeligimde de pijama ve gecelik aldım zevkime göre.😊
Elifggnc Papatyamevsimi-89 ben trendyoldan önü düğmeli pijama takımlarından alıcam, lohusa takımlarına vericeğim parayla iki takım pijama takımı alıcam şahsen biri beyaz biri renkli olarak 😊
kirpapatyasiii Papatyamevsimi-89 lahisa takımlarına hiç bakmadım gecelikle rahat edemiyorum hastabede o yüzden iki takım önden düğmeli pijama takımı koydum biri suwenden aldım birini lcw ikiside çok kaliteli birde uzun namazliklar var bilirsin çapraz baglamali Parduse gibi annem ceyizime diktirmisti onu da aldım yanıma kalkıp yürümem gerektiğinde giyerim diye 🤗 şahsen sonrasında giymeyecegim şeylere dünyanın parasını vermek hiç içime sinmeyecekti
Shnern Papatyamevsimi-89 bende bulamadım sonra mağazadan güzel pamuklu ekru renk picama takımı aldım lohusa takımı diye geçiyor göğüs kisminda birazcık gupur var sonrasında üzerine pembe annem yelek isletmisti kalçamı ffalan kapatıyor onu giyecegim
kadifemsii elaweannesi bu takımı trendyoldan almıştım aynısı geldi 70 e aldım. Birde dışarıdan aldığım 2 takım var . Trendyola pijama takımı yazınca direkt çıkıyor kızım 15 aylık hala da giyorum
elaweannesi kadifemsii Kış için ideal mi nasipse ocakta doğumum bende alıcam bu tarz yeri falan bilemedim memnunsan link atarmışım canım
kadifemsii elaweannesi canım trendyola siyah inci yaz direkt çıkıyor link atmayı bilmiyorum. Yani uzun kollu ama ocak ayında üşüyebilirsiniz Polarlı olanlara bakın bence daha sıcak tutar sizi