FadimeKa Doktorum sıvı fazlalığı var dedi. Şeker testi yaptı tekrardan ve yine temiz çıktı. Bebekte sağlıklı görünüyor o halde bilinmeyen sebepten sıvı fazlalığın var dedi. Takip edeceğiz dedi. Bu durumu yaşayan var mı düzeldi mi? Bazen şiddetli ağrı çekiyorum. Erken doğumdan korkuyorum. Karnım fazla gergin ve bir anda büyüdü 30+3 olduk
Dilekcnkn FadimeKa benim detaylıda çıktı su fazlalığım , şeker yoktu şu an 39+2 haftalığım . Yani su fazlalığından dolayı sadece karnım sert oluyor ve ağrıyor hatta geçen doktora söyledim kasılmalarım çok oluyor kaç gebenin suyu var sende normal yani dedi 😂 korkma inşallah birşey olmaz canım .
DemetF FadimeKa canm benim de 27.haftamda suyum fazlaydi hatta ben birkez daha bunun icin perinatologa gittim senin ki gibi hersey temiz cikti bebekte ve bende. Suan 29 un icindeyim dun gittim duzelmis suyum bebegim de haftasiyla uyumluymus. Bana doktorlar yediklerinle alakali degil sekerin de cikmadi desede ben diyet yaptm protein agirlikli beslendim ekmek sadce sabahlari pilav makarna hic tuketmedim ve meyveyi de azaltim Cok sukur suan hersey normal sende bir dene istersen
Didem_k FadimeKa merhaba ben de seninle aynı durumdayım. 29+3üm amniyo sıvısı normalin üst sınırında dedi doktor tekrar tokluk şeker bakıldı. Benim çok sırt ağrım oluyor ve karnım geriliyor taş gibi oluyor haftaya tekrar kontrole çağırdı
FadimeKa Dün doktora gittim ve sıvınin düzeldiğini söyledi doktorum. 4 haftada düzene binmiş yani. Ama hala karnımda gerginlik sertlik devam ediyor bu da bebeğin iriliginden olsa gerek dedi. Insaallah sizlerinki de düzelir, sevgiler💐