Mavilio2 ben yeni doğanları
0-1 olarak değilde 1-3 olarak tercih ettim hep, zıbınlar 10-12 tane. Takımlarıda 3-6 ve 6-9 aldım hep onların sayısınıda az tuttum. Şimdi görüyoruz fenomenler bebeklerini hep büyük ve salaş giydiriyor ve bence çok şeker duruyor hemde kullanışlı oluyor kücük alıp az giydirmektense büyük alıp uzun giydirme taraftarıyım cünkü kıyafetler cok pahalı 😌