Srp12345 Kızlar 28 haftalik oldum çok şükür rahim boyu 28 dedi açılma incelme felan yok dedi bu haftalarda normal miş sizlerde nasıl ilerledi cevaplarsanız sevinirim ☺️
Feriyecrin_annesi Srp12345 benim 23 haftama kadar bir sıkıntımız yoktu. 23. Haftamda rahim ağzımın 25mm olduğunu öğrendim şuan 32 haftamdayım çok şükür 25mm de kaldı bu zamana kadar
Srp12345 Feriyecrin_annesi Maşallah hayırlısıyla kucağıniza alın inşallah benimde bu hafta da düştü bakalım inşallah bende ileri haftaları görürüm ☺️
Mermaid-AA Merhaba, nelere dikkat ediyorsunuz peki günlük hayatta? İlaç vs kullanıyor musunuz? Serklaj işleminden sonra kaç gün akıntınız oldu? Bende yeni serklajlıyım tecrübelerine ihtiyacım var🥰🙏🏼 sağsalim zamanında kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻👼
Srp12345 Mermaid-AA ben sürekli yattım serklaj dan sonra evde dolaştım Ufak tefek bol su içiyorum 2 haftada idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon olmayım diye ilaç olarak da progestan fitil kullanıyorum günde 1 tane coraspin magnezyum kullanıyorum şimdiye kadar iyi geldik şükür bundan sonra ne olur Rabbime emanetiz ☺️
Feriyecrin_annesi Srp12345 inşallah canım ben progeston kasılmalarım olmaması için nidicard ve sadece wc için ayağa kalkıyorum. Bu şekilde bu haftaları gördüm çok şükür. İnşallah sizde en güzel şekilde haftasını tamamlayarak bebeğinize kavuşursunuz.
Boncugummmm Bnm de guzel ilerliyordu bı kaç gündür rahmimde hissedyorum sanki dikiş mi baska birsey mi anlam veremedim kzlar baskı gbı aynı
Srp12345 Boncugummmm Haftaniz nedir 22 haftalarda dabendede olmuştu dikişe baskı yapıyordu sanki sonra düzeldi
Boncugummmm Srp12345 15 haftalgz dha canım sanki hissedyorum ya orada birsey oldgunu. salı günü kontrolüm war korkuyorumda inşllah bır skıntı yoktur
Srp12345 Boncugummmm yoktur inşallah stres yapmayın idrar tahlili yaptırın enfeksiyon olabilir oda yapar çok geçmiş olsun
Boncugummmm Srp12345 enfeksyon vardı😪😥ama bnm doktrm kültür temz oldgu için gerek duymadı bnde bol su içiyorum nasl oldu hiç blmıyorum. Sanki bişey orda duryor düşecek gbi
Boncugummmm AEmine ya nasıl altında bişey varmışda düşecek gbi arada bı batma oldu o gtti şmdi bu seklde. İnşllah hayrlı haberler alırz canım. Yarın yıne yazarım sna içim ozmn rahatlıycak vlla Hı her gunum korku
AEmine Boncugummmm 25 haftadayım ama daha önce de yaşamıştım bunu sorun yok demişti. Yine de tedirgin oldum uzun süredir yoktu
AEmine Boncugummmm canım.yazamadim.sana benim bebeğim in kafası aşağıya gelmiş o ağrı yapıyordur dedi .yatmam gerektiğini söyledi
AEmine Boncugummmm Çok teşekkür ederim canım stres yapma ben geçen hafta çok stres yaşadım ona bağlıyorum .insAllah güzel haberler duyarsın