4 gün önce doğum yaptım, bebeğim küvezde sütümü sağıyorum iki saate bir sol göğsümün ertargında iki gündür kızarıklıklar oluştu. Kıpkırmızı oldu şimdi de ucunda şişlik oluştu, kan oturmuş gibi sütüm geliyor ama göğüslerim hala sert. Neden oluyor yaşayan var mo? Doktoruma sordum sağım yap, antibiyotik kullan dedi.