Merhabalar çok önemli bi sorum var Herkez cevaplarsa sevinirim. 23+2 haftalık gebeyim 2 gündür çok az miktar su gibi şeffaf akıntım oldu bugün biraz daha sarı gibiydi ama kesinlikle koku yok ve çok az ayaklarımı çok üşütüyorum önemli birşeymidir sizce ? Yoksa üşütmüş olabilemiym ? Başına gelen var mı ?