Byztrkravc ne varsa aldım çorap 3,6,9 ay zıbın takımı alt üst yelek ama bana çok küçük geldi ya yeri yumuşacık ama mesela alta giyilen şeyin etiketi içine basılmış kocaman etiket alerji yapar kaşındırır 3 aylık 6 aylık bin tane şey aldım bunların yanında kocaman kalıyor öyle çokta tavsiye etmiyorum etiket bölümü özellikle rahatsız etti beni ya bilemedim burda gördüm de alayım dedim bide manyak gibi hepsini aldım çokta sevemedim 6 aylığı bile 2 hafta giyer anca galiba o derece küçük neyse aldık artık :))