bet-123 Ben ilk gebeliğimi o şekilde yaptım canım. Sabaha kadar sancı çektiğim ve 2 dkda 15 sn ye düştüğü halde açıklığın yok dediler daha dayanamayacağım dedim ve yaptırdım. Yapıldığı an kesiyor sancıyı gerçekten ve hissetmediğin için suni sancıyı yükleyip hemen açılmayı sağlıyorlar tek dez avantajı ıkınmama engel oldu sancıyı hissetmediğim için ıkınamadım o yüzden biraz zor doğum oldu çocuk kakasını yaptı falan bi tedirgin oldum. Ama artık duydum ki dozunu biraz az veriyorlarmış ki anne ıkınmayı yapsın eğer öyleyse güzel bir yöntem gerçekten