Sssssyyyy ben çok korktuğum için tansiyonum düştü çok kustum. Bebeğim de biraz problemliydi o yüzden panikledim. Her şeyi hissettiğim için hayal ettim ister istemez bu daha kötü yaptı beni. Ama hiç acı yok. Yani benim abarttığım kadar abartılacak bir şey değil aslında. Cesaretli biriyseniz çok rahat geçer🙏🏼