Kızlar merhaba.. bugün kontrole gittik, en son 5 haftalikken keseyi görmüştük ve bugün de bebegi gördük 6 haftalik olmam gerekiyordu fakat ultrasona göre 5+5 cıktım. Bebek daha çok yeni olduğu için belli belirsiz gördüğünü söyledi doktorum. Kalp atışı oluşmuş ama çok çok yeni olduğu için de sesini duyamadık haftaya inşallah gümbür gümbür duyabilecegimizi söyledi kendisi 🤲🙏 Normal mi şuan böyle olması acaba ? Bir diğer sorum da benim bundan önce bir kere düşük hikayem olduğu için kan sulandırıcı igneye başlattı doktorum(ENOX4000), ne olur ne olmaz diye sanırsam.. pıhtılaşma var mı yok mu bilmiyoruz tahlil yapmadan başladık önlem olsun diye heralde. Pıhtılaşma var mı yokmu bilmeden başlattığı için herhangi bir sorun yan etkisi olmaz değil mi benim gibi aynı durumu yaşayan var mı?🤔 ( Uzun oldu biraz affedin☺)