SuzanYzr maalesef hamilelikte enfeksiyona çok daha açık hale geliyoruz . Eğer idrarinizi tutuyorsaniz bile olmuştur . Korkulacak birşey değil. Belki antibiyotige bile gerek görmez .dedikleri gibi tek dozluk bir tedavi verilir belki. Canınızı sıkmayın