38+5 te oglusuma kavuştum arkadaşlar. Sezeryan oldum ameliyat filan hersey yolundaydı. Benim size söylemek istediğim ameliyat sonrası
Mutlaka kendinizi sıcak tutun. Ben bilemedim sonrasinda inanilmaz ağrılar çektim
Bebek için cok fazla kiyafet almayın bi hastane çıkışı bile yetti bize
Kendinize her ihtimale karşı fazladan pijama alın bana 4 takım ancak yetti
Depend cok şart değilmiş giymesi zor oluyor
Bol su için sevgiler