Alone inşallah idrsrdir sudan suphelenmiyorum ki zaten o baya geliyormuş benimki 5 6 damla falan birden damladi iç camasiriima sasirdim ilk defa olunca endiselendim amniyon sivisiyla su gelmesi farklı diye biliyorum kafam karışık cuma kontrolüm var zaten 🤔😐