srte bnde konyadayım ıyi bir doktor istiyorum 2. bebeğime 18haftalik hamileyim ilk kızım normal oldu 15temmuzda ozmnlar uyiydi o hastane cok memnun kalmıştım ama şimdi cok bozulmuş ve bu hamileligimde sezeryan olmak istiyorum çünkü alttan asla baktiramiyom ve tabiki şu dikiş olayı cok korkutuyor beni özele gitmek istiyorum fiyatlar uçmuş ne yapcagimi şaşırmış durumdayim☹