Esma123_123 Kızlar selam sizlere sorum olacaktı progestan 200 mg vajinadan kullanıyorum düşük olmaması için daha önce 2 düşük olmuştu sizlerde kullanıyormusunuz ?
Eda3452 Esma123_123 28 haftaligim erken doğum riski olduğu içinde günde 3 defa alıyorum. Insallah faydası olur hepimize🙏
Esma123_123 Ya vajinadan kullanınca bişe olmaz demi ben biraz tedirginim akşam uyumadan önce kullanıyorum ben
Meri3220 Esma123_123✋ 2 düşüğüm var bende günde 2 defa kullanıyordum dün kalp atışını dinledik geldik farklı bir doktordu progestan akşam 1 olarak kullanıcam artık
cemrecanimm Bende 1 hafta önce basladim erken dogum riskine karsi 8 saatte bir fitil yapıyorum. 31+1deyim şu an. aynı zamanda 5 günde bir iğne var. insallah faydası olur hepimize ♥️
Meri3220 Esma123_123 hayır fitil olarak kullanıyorum. Alttan kullanımda daha etkili oluyormuş kullan tedirgin olma 3 4 farklı doktora gittim fitil olarak kullandığımı söyledim hepsi devam et dedi için rahat olsun
zynpada Esma123_123 ben 12 hafta boyunca her gün progestanın iğnesini oldum canım hem düşüğüm falan da yoktu doktorum önlem olarak başlamıştı
Sevgibirkan Benim 2defa arayla kanamam oldu doktor progestan verdi vajınadan ama ben kullamamadım doktora sordum şimdi 200lük agızdan alıyorım 2defa haftada birde ignem var benım kesede kanama alanımda var hala