Evet kızlar bende prensesimle kavuştum sonunda 38+2 de
06.10.21 tarihinde sabah 6:30 da yatışım yapıldı nst damar yolu usg derken saat 10 da hasta bakıcı geldi sontayı taktı yalan konuşmıcam acıdı biraz neyse indik aşaya bi 20 dakika orda beklettiler beni neyse ameliyathaneye alındım belden iğnem yapıldı o hiç acımadı sonra beni yatırdılar ve o nefret ettiğim doktor geldi daha ayaklarımı hissediyorum derken kestiler ve ben çığlığı basınca beni hemen uyuttular kızımın doğduğu anı göremedim maalesef neyse uyandırdılar beni odaya çıkardılar benden 10 dakka sonrada kızçem geldi bembeyaz pamuk gibi sarıldık koklaştık emiştik sonra babası geldi oda kızçesine kavuştu 🥰 abisi anca hastaneden çıkınca kavuşa bildi maalesef devlet hastanesi olduğu için almadılar paşamı içeri 😞 neyse 8 saatin sonunda sontayı çıkarttılar kalkıp yürüye bilirsin dediler ve ben şok kimseden destek almadan çivi gibi dikildim ayağa oğlumda 2 kişi zor kaldırmıştı beni 😂 bol bol yürüdüm sade nescafe içtim ve şuan çok çok iyiyim
Allah bekleyen herkesin sağ sağlim kuvuşmasını nasip etsin.
2830 gram 46 cm doğdu prensesim