muge1661 Hanife16 eğer yarın bundan daha silik çıkarsa anlarız ki çatlama oldu. İstiyorsan bugün değerlendir dün değerlendirmediysen.
muge1661 Hanife16 olmamış gibi ama şimdi sana kendi testimi yolluyorum. Bi senin ki gibi kaset test yaptım bide ince strip test. Ne olur ne olmaz diye. Bak örnek olsun sana mesela ince testte 4 eylülde kopkoyu ama kaset test okadar koyu göstermiyor. Bence sende bugünü değerlendir. https://imgyukle.com/i/kVyvdU
muge1661 Hanife16 yarın yine tekrarla mutlaka, kritik şuan. Sanki yumurtlama daha olmadı ama olcak gibi duruyor.
muge1661 Hanife16 ozaman tamam canım bugün yumurtlama olmuş gibi düşünelim, bugün ve yarın değerlendir. Yarın ama tekrar test yap yinede olur mu ne olur ne olmaz.
Hanife16 muge1661 tamam o zaman yarn tekrar test yapıp etiketlerim ben sizi bakarsınız bu arada kusura bakmayın lütfen 🙏