Doğuma 3 gün kala ağda yaptırmayı planlıyorum. Şuan 8 gün var sezeryan olucam. Hamileliğinde ağda harici kullandığınız bir şey oldu mu? Zararlı kimyasal diye tüy dökücü kremler hamam otu tozu vs hiç kullanmadım. Belli bir döneme kadar epilasyon aletiyle aldım ama en son aldığımda bel ağrısından ağlayınca onu da bıraktım. Başka yöntem kullanan var mı