gunesveguney Kızlar zorunlu sezeryan olacağım hastanede 3 gün kalacağım odada banyo var diye biliyorum.Hastane çantamı hazırlıyorum havlu ve şampuan koysam mı duş alınabiliyor mu sezeryan sonrası acaba?
Dilekcnkn gunesveguney Ben normal yapıcam Hastahanede havlu falan varmış diye ben sadece şampuan koydum ama galiba boşa koydum 2 hafta önce doğum katına gittim şampuan vs hepsi vardı otel gibi 😂 ama sezaryen doğumlarda genelde 3 günden sonra yapılıyor diye biliyorum
Minekorkmaz gunesveguney ben acıbadem de dogum yapmıstım ilkimi. Orda yıkamışlardı beni. Ama üç gün falan kalmadı. 2. Gün taburcu oldum
gunesveguney DerinMavii Sezeryan sonrası iki gün yatırıyorlarmış biz ekstra bi gece daha ödeyip kalacağız kızım kalp hastası doğum sonrası 3 gün kalacak yoğunbakımda, o yüzden bizde o halde git gel olmasın diye 3 gün kalacağız
gunesveguney Minekorkmaz biz mecburiyetten kalcaz kuzum iki günmüş bizde de bende bi soriyim o zaman hastaneye en net öyle karar verilecek sanırım 😂