Kafam 32.haftamdayım sabahtan beri kaburgalarımın iki tarafında agrı var bogazıma kadar ağrıyor ayağa kalktıkca sanki nefesim kesiliyor bi anda kalbim hızla atıyor gibi bu durumu yaşayan var mı ?
Seyda5234 Kafam ben 27+5 haftalık gebeyim kaburgalarım o kadar çok acıyor ki inanamazsin yani batıyo gibi sanki
Kafam Seyda5234 korkuyorum ben covid falan olmasın diye aşılarımıda oldum ama evhamlandım da bugun daha bi durcam olmadı doktoruma yazcam
Seyda5234 Kafam bence normal yani benim doktorum öyle demişti sırt ağrısıyla kaburga ağrısı yaşıyorum ikisinide aynı anda gece uyandiriyo artık beni
Egeninannesi1 Benimde geçen haftaya kadar ağrıyordu şuan 37. Haftanın içindeyim bebek aşağıya indiği için geçti çok şükür. Bebek baskı yaptığı için ağırınoluyor demişti doktorum 🙏🏻